Intrebari frecvente

CONTUL MEU
Care sunt avantajele crearii unui cont?

Crearea unui cont in www.poema.ro permite trimiterea comenzilor cat si abonarea la newsletter, ce informeaza asupra noutatilor si promotiilor prezente pe site-ul www.poema.ro .

Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta a datelor inregistrate.

PRODUSE
Pretul produselor

Preturile prezentate includ TVA (20%), preturi care pot fi supuse diverselor reduceri sau promotii.

Pretul este cel valabil la momentul emiterii comenzii si acesta nu include si cheltuielile de livrare.

POEMA isi rezerva dreptul de a modifica preturile produselor prezentate fara o notificare prealabila adresata clientului.

Pretul nu poate fi modificat ulterior confirmarii de catre POEMA a comenzii.

 

Pot schimba un produs primit printr-o comanda online in oricare dintre magazinele POEMA?

Produsul poate fi inlocuit doar cu unul similar, o alta marime sau alta culoare.
In cazul in care doriti inlocuirea lui cu un produs diferit, aceasta se poate face doar in magazinul online, printr-o notificare pe adresa de email comenzi@poema.ro pentru a incepe procedura de retur si inlocuire.

COMANDA
Cum plasez comanda?

Produsele dorite vor fi selectate in urma vizualizarii paginii de detaliu corespondenta fiecaruia. Dupa alegerea marimii si a culorii dorite, produsul poate fi adaugat in cos prin apasarea butonului “Adauga in cos”.

Dupa adaugarea tuturor produselor dorite in cosul de cumparaturi, apasati butonul “Continuati catre plata”. Ulterior veti fi redirectionata catre pagina de logare in cont unde va puteti crea cont nou sau intra in contul deja creat.

Dupa logare in cont, produsele din cosul de cumparaturi si pretul final pot fi vizualizate in josul paginii (http://poema.ro/checkout ). Abia dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului pentru Termeni si conditii, comanda este trimisa la noi prin apasarea butonului ”Trimite comanda”.

Daca ati ales sa faceti plata cu cardul, este necesar sa furnizati datele solicitate de procesatorul de plati electronice prin card bancar MobilPay agreat de POEMA , care opereaza ca portal securizat de plati.
Cum se foloseste un cupon de reducere ?


In partea de jos a paginii Cos cumparaturi (http://poema.ro/checkout) gasiti casuta in care trebuie sa tastati codul cuponului de reducere.
Reducerea se aplica automat dupa adaugarea codului corect. Apoi finalizati comanda apasand butonul “Trimite comanda”.


Pot modifica comanda trimisa?

O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea articolelelor noi sau schimbarea marimii sau a culorii produselor. Pentru adaugarea unor produse noi va rugam sa trimiteti o noua comanda.

Daca comanda a fost plasata, puteti  modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de email comenzi@poema.ro.

 
Anularea comenzii

Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de email comenzi@poema.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii. In cazul anularii comenzii dupa ce aceasta a fost livrata, costurile de transport vor fi retinute din plata facuta initial.

 

Plata comenzii

Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:

1. Plata numerar la livrarea coletului ( ramburs ), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat.

2. Plata online prin card. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Aceste tranzactii sunt efectuate in conditii de siguranta deplina, in parteneriat cu operatorul MobilPay. Mai multe detalii despre acest serviciu, puteti gasi pe www.mobilpay.ro.

3. Plata prin transfer bancar. Puteti plati prin ordin de plata sau transfer bancar (internet banking) in contul RO25BACX0000000327917000 deschis la Unicredit Tiriac Bank. Specificati la detalii plata numarul comenzii dvs, pe care o gasiti in mailul de confirmare a inregistrarii comenzii.


LIVRARE
Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?

Livrarea produselor POEMA se face prin firme de curierat rapid. Livrarea comenzii va avea loc la adresa specificata in comanda trimisa.

La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii, a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, va rugam sa anuntati de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa comenzi@poema.ro.

Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul POEMA .



In cat timp ajunge comanda?

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii in termen de 1 - 2 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

      In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard. 
     
      Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda curierat rapid.

      Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.


Echipa POEMA  va sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor, la email comenzi@poema.ro. Inainte de a reclama intarzieri, va rugam sa verificati mai intai daca nu ati primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, va rugam sa contactati firma de curierat pentru o noua livrare.
Nu in ultimul rand, va rugam sa verificati daca s-a emis un comunicat oficial pe site sau pe pagina Facebook POEMA, care sa vizeze intarzieri de livrare.


Care este costul transportului?

Comenzile cu o valoare mai mare de 50 de lei beneficiaza de transport gratuit in Romania.

      Pret fix - 11 lei - pentru comenzi cu o valoare mai mica de 50 lei



Ce fac daca am primit un produs defect?

Va rugam sa ne contactati la comenzi@poema.ro in termen de 24 de ore de la livrarea colectului, mentionand comanda si codul produsului defect. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, va vom inlocui produsul sau va vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

 

Ce fac daca am primit un produs a carui marime nu corespunde cu cea comandata?

Va rugam sa ne contactati la comenzi@poema.ro intr-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, va vom inlocui produsul sau va vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

RETUR

In cat timp pot returna un produs ?
Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 34/2014.
Produsul returnat trebuie sa fie in starea in care a fost primit, fara a fi deteriorat sau purtat, insotit de etichetele originale POEMA si factura in original ( in cazul comenzilor cu un singur produs ), pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
*** In cazul comenzilor cu mai multe produse, puteti atasa o copie dupa factura.
Inlocuirea produsului returnat se face cu un altul similar sau diferit, insa cu aceeasi valoare de achizitie sau mai mare.


Cum fac un retur ?

Este foarte usor! Aveti la dispozitie 2 modalitati de retur:

1. Prin completarea  FORMULARULUI DE RETUR si adaugarea acestuia in coletul cu produsul returnat.
In cazul in care nu dispuneti de o imprimanta, salvati formularul de retur pe calculator, completati campurile necesare, salvati apoi cu datele inserate si expediati-l pe adresa comenzi@poema.ro. Trimiterea formularului de retur pe email se face inaintea trimiterii coletului cu produsul returnat.


2. Prin completarea unei cereri de retur direct in Cont Client
Intrati in sectiunea Contul meu, apoi in sectiunea Istoric retururi si selectati comanda din care face parte produsul pe care doriti sa il returnati. Comanda este vizibila in aceasta sectiune timp de de 14 zile din momentul in care ati primit coletul.

Selectati optiunea " Trimite o cerere de retur " si veti fi redirectionata in formularul de retur.
Selectati adresa la care doriti sa va trimitem produsul inlocuit si apoi produsul. Va rugam sa ne completati motivul returului, procedura de retur ( inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii ) si in campul Comentarii informatii ce tin de marimea dorita.
In cazul deschiderii unei cereri de returnare a contravalorii va rugam sa completati codul IBAN, Banca si numele proprietarului de cont in campul Comentariii.

Pot returna un costum de baie?

Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE costumele de baie.


Care sunt modalitatile de retur si costurile implicate?

Ambalati corespunzator intr-un singur colet produsele pe care doriti sa le returnati. Coletul cu produsele returnate va fi expediat pe umatoarea adresa: Sediul POEMA - FABIO COMPROD, str. Bariera Valcii,nr. 337G, Craiova, Dolj.

Produsele returnate vor fi insotite obligatoriu de factura in original ( in cazul comenzilor cu un singur produs ), pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
*** In cazul comenzilor cu mai multe produse, puteti atasa o copie dupa factura.

Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate vor fi expediate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Produsul returnat trebuie sa fie in starea in care a fost primit, fara a fi deteriorat sau purtat, insotit de etichetele originale POEMA, pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
Inlocuirea produsului returnat se face cu un altul similar sau diferit, insa cu aceeasi valoare de achizitie sau mai mare.
      Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.
      Ne rezervam dreptul de a refuza coletele ce nu indeplinesc conditiile sus mentionate.

Trimiterea coletului retur se face prin orice firma de curierat, iar costurile aferente sunt suportate de dvs.

 
Confirmarea primirii returului

Preluarea returului este anuntata prin intermediul unui e-mail ce va specifica totalitatea produselor receptionate. In situatia in care constatati diferente intre produsele confirmate in emailul primit de la POEMA si cele primite in coletul de retur, va rugam sa ne contactati in 24 de ore.




Returnarea contravalorii returului

Nu returnam contravaloarea produselor prin intermediul magazinelor fizice.

Newsletter