INTREBARI FRECVENTE

1. CONTUL MEU

Care sunt avantajele crearii unui cont?

Crearea unui cont in www.poema.ro permite trimiterea comenzilor cat si abonarea la newsletter, ce informeaza asupra noutatilor si promotiilor prezente pe site-ul www.poema.ro .

Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta a datelor inregistrate.

2. PRODUSE

Pretul produselor

Preturile prezentate includ TVA (19%), preturi care pot fi supuse diverselor reduceri sau promotii. Pretul este cel valabil la momentul emiterii comenzii si acesta nu include si cheltuielile de livrare.

POEMA isi rezerva dreptul de a modifica preturile produselor prezentate fara o notificare prealabila adresata clientului. Pretul nu poate fi modificat ulterior confirmarii de catre POEMA a comenzii.

Pot schimba un produs primit printr-o comanda online in oricare dintre magazinele POEMA?

Produsul poate fi inlocuit in orice magazin POEMA sau in magazinul online, printr-o notificare pe adresa de e-mail comenzi@poema.ro pentru a incepe procedura de retur si inlocuire.

3. COMANDA

Cum plasez comanda?

Produsele dorite vor fi selectate in urma vizualizarii paginii de detaliu corespondenta fiecaruia. Dupa alegerea marimii si a culorii dorite, produsul poate fi adaugat in cos prin apasarea butonului “Adauga in cos”.

Dupa adaugarea tuturor produselor dorite in cosul de cumparaturi, apasati butonul “Continuati catre plata”. Ulterior veti fi redirectionata catre pagina de logare in cont unde va puteti crea cont nou sau intra in contul deja creat.

Dupa logare in cont, produsele din cosul de cumparaturi si pretul final pot fi vizualizate in josul paginii (https://poema.ro/checkout). Abia dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului pentru "Termeni si conditii", comanda este trimisa la noi prin apasarea butonului ”Trimite comanda”.

Daca ati ales sa faceti plata cu cardul, este necesar sa furnizati datele solicitate de procesatorul de plati electronice prin card bancar MobilPay agreat de POEMA, care opereaza ca portal securizat de plati.
Cum se foloseste un cupon de reducere?


In partea de jos a paginii "Cos cumparaturi" (https://poema.ro/checkout) gasiti casuta in care trebuie sa tastati codul cuponului de reducere.
Reducerea se aplica automat dupa adaugarea codului corect. Apoi finalizati comanda apasand butonul “Trimite comanda”.


Pot modifica comanda trimisa?

O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea articolelelor noi sau schimbarea marimii sau a culorii produselor. Pentru adaugarea unor produse noi va rugam sa trimiteti o noua comanda.

Daca comanda a fost plasata, puteti  modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de e-mail comenzi@poema.ro.

 
Anularea comenzii

Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de e-mail comenzi@poema.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii. In cazul anularii comenzii dupa ce aceasta a fost livrata, costurile de transport vor fi retinute din plata facuta initial.

 

Plata comenzii

Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:

1. Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat.

2. Plata online prin card. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Aceste tranzactii sunt efectuate in conditii de siguranta deplina, in parteneriat cu operatorul MobilPay. Mai multe detalii despre acest serviciu, puteti gasi pe www.mobilpay.ro.

3. Plata prin transfer bancar. Puteti plati prin ordin de plata sau transfer bancar (internet banking) in contul RO25BACX0000000327917000 deschis la Unicredit Tiriac Bank. Specificati la detalii plata numarul comenzii dvs, pe care o gasiti in e-mail-ul de confirmare a inregistrarii comenzii.

4. LIVRARE

Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?

Livrarea produselor POEMA se face prin firme de curierat rapid. Livrarea comenzii va avea loc la adresa specificata in comanda trimisa.

La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii, a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, va rugam sa anuntati de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa comenzi@poema.ro.

Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul POEMA .



In cat timp ajunge comanda?

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii in termen de 1 - 2 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

      In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard. 
      
      Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda curierat rapid.

      Sambata, duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.


Echipa POEMA  va sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor, la adresa de e-mail comenzi@poema.ro. Inainte de a reclama intarzieri, va rugam sa verificati mai intai daca nu ati primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, va rugam sa contactati firma de curierat pentru o noua livrare.
Nu in ultimul rand, va rugam sa verificati daca s-a emis un comunicat oficial pe site sau pe pagina Facebook POEMA, care sa vizeze intarzieri de livrare.


Care este costul transportului?

  • transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei pentru toate comenzile;
  • pentru comenzile expediate in afara Romaniei - costurile expeditiei vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii si vor fi comunicate prin e-mail pentru confirmare inainte de realizarea expeditiei. Durata expeditiei, in acest caz, depinde de termenele firmei de curierat care realizeaza livrarea.


Ce fac daca am primit un produs defect?

Va rugam sa ne contactati la comenzi@poema.ro in termen de 24 de ore de la livrarea colectului, mentionand comanda si codul produsului defect. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, va vom inlocui produsul sau va vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

 

Ce fac daca am primit un produs a carui marime nu corespunde cu cea comandata?

Va rugam sa ne contactati la comenzi@poema.ro intr-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema.

In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, va vom inlocui produsul sau va vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

5. SCHIMB DE PRODUS SI RETUR

In cat timp pot returna un produs?

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 34/2014.

Produsul returnat trebuie sa fie in starea in care a fost primit, fara a fi deteriorat sau purtat, insotit de etichetele originale POEMA si factura in original sau copie, pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.


Cum fac un retur?

Este foarte usor! Aveti la dispozitie 2 modalitati de retur:

1. Prin completarea  FORMULARULUI DE RETUR si adaugarea acestuia in coletul cu produsul returnat. 
In cazul in care nu dispuneti de o imprimanta, salvati formularul de retur pe calculator, completati campurile necesare, salvati apoi cu datele inserate si expediati-l pe adresa comenzi@poema.ro. Trimiterea formularului de retur pe e-mail se face inaintea trimiterii coletului cu produsul returnat.

2. Prin completarea unei cereri de retur direct in Cont Client
Intrati in sectiunea Contul meu, apoi in sectiunea Istoric retururi si selectati comanda din care face parte produsul pe care doriti sa il returnati. Comanda este vizibila in aceasta sectiune timp de de 14 zile din momentul in care ati primit coletul.


Selectati optiunea "Trimite o cerere de retur" si veti fi redirectionat in formularul de retur. 
Selectati adresa la care doriti sa va trimitem produsul inlocuit si apoi produsul. Va rugam sa ne completati motivul returului, procedura de retur (inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii) si in campul "Comentarii" informatii ce tin de marimea dorita. 
In cazul deschiderii unei cereri de returnare a contravalorii va rugam sa completati codul IBAN, banca si numele proprietarului de cont in campul "Comentarii". 

Puteti returna sau schimba produsele comandate in termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului.

In cazul schimburilor de produs, taxa de transport tur - retur pentru produsul inlocuit este de 20 lei. Diferenta de plata, reprezentand taxa de transport se va face la livrarea coletului, in sistem ramburs.

Clientii care aleg optiunea de returnare a contravalorii produsului/produselor, vor beneficia de o taxa de retur preferentiala de 10 lei, taxa ce va fi scazuta din suma rambursata in contul dumneavoastra.

ATENTIE!!! Daca optati pentru orice alt serviciu de curierat taxat suplimentar, ne rezervam dreptul de a va factura suma respectiva sau de a refuza coletul. 

a. Conditii de retur:
- Asigurati-va ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare, trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de bonul fiscal sau factura de vanzare. Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.
- Completati formularul de retur si puneti-l in cutie alaturi de factura si produsul/ produsele pe care doriti sa le returnati. Va rugam sa nu uitati sa atasati formularul. Fara acesta nu vom putea procesa returul dvs.
- Impachetati produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.
- Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE costumele de baie care nu prezinta sigiliul. 

b. Cum se procedeaza:

Completati FORMULARULUI DE RETUR (click aici) si adaugati-l in coletul cu produsul returnat.  In cazul in care nu dispuneti de o imprimanta, salvati formularul de retur pe calculator, completati campurile necesare, salvati apoi cu datele inserate si expediati-l pe adresa comenzi@poema.ro. Trimiterea formularului de retur pe email se face inaintea trimiterii coletului cu produsul returnat.

Returnati produsele insotite de factura si de formularul de retur: 

- Tarif preferential 20 lei, prin firma de curierat URGENT-CARGUS, in cazul schimburilor de produs. Diferenta de plata, reprezentand taxa de transport se va face la livrarea coletului, in sistem ramburs.
Tarif preferential 10 lei, prin firma de curierat URGENT-CARGUS, pentru clientii care doresc returnarea contravalorii produsului. Pentru a beneficia de tariful acesta, apelati numarul de telefon 021 9330 valabil pentru Bucuresti sau 021 9282 pentru provincie. La ridicarea coletului, specificati ca metoda de plata: PLATA LA DESTINATAR, TARIF FABIO COMPROD. Contravaloarea transportului va fi scazuta din suma rambursata in contul dumneavoastra. 
Daca optati pentru orice alt serviciu de curierat taxat suplimentar, ne rezervam dreptul de a va factura suma respectiva sau de a refuza coletul. 

- prin orice alta firma de curierat, cu PLATA LA EXPEDITOR.
Adresa la care se trimite coletul retur este: FABIO COMPROD SRL, Str. Bariera Vilcii, nr. 337G, Craiova, Dolj, C.P. 200716.  Tel: 0770.189.007
Dupa primirea coletului si verificarea actelor si produselor, vom trimite produsul dorit sau vom initia rambursarea contravalorii in contul bancar specificat pe formularul de retur, in termen de 24H (zi lucratoare) .

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.


Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un email la adresa comenzi@poema.ro, pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de POEMA.

 
Confirmarea primirii returului

Preluarea returului este anuntata prin intermediul unui e-mail ce va specifica totalitatea produselor receptionate. In situatia in care constatati diferente intre produsele confirmate in e-mail-ul primit de la POEMA si cele primite in coletul de retur, va rugam sa ne contactati in 24 de ore.



Returnarea contravalorii returului

- Daca alegeti returnarea produselor in magazinele POEMA din tara, banii va vor fi returnati pe loc dupa verificarea produselor, facturii si a formularului de retur. Lista actualizata a magazinelor POEMA este disponibila la adresa: www.poema.ro/magazine.

- Daca alegeti sa returnati produselor comandate prin intermediul firmelor de curierat, vom initia rambursarea contravalorii in contul bancar specificat pe formularul de retur, in termen de 24H (zi lucratoare) de la primirea coletului si verificarea actelor si produselor.