INTREBARI FRECVENTE

1. CONTUL MEU

Care sunt avantajele crearii unui cont?

Crearea unui cont in www.poema.ro permite trimiterea comenzilor cat si abonarea la newsletter, ce informeaza asupra noutatilor si promotiilor prezente pe site-ul www.poema.ro .

Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta a datelor inregistrate, istoric comenzi, produse favorite, istoric retururi.

2. PRODUSE

Pretul produselor

Preturile prezentate includ TVA (19%), preturi care pot fi supuse diverselor reduceri sau promotii. Pretul este cel valabil la momentul emiterii comenzii si acesta nu include si cheltuielile de livrare.

POEMA isi rezerva dreptul de a modifica preturile produselor prezentate fara o notificare prealabila adresata clientului. Pretul nu poate fi modificat ulterior confirmarii de catre POEMA a comenzii.

Pot schimba un produs primit printr-o comanda online in oricare dintre magazinele POEMA?

Produsul poate fi inlocuit in orice magazin POEMA sau in magazinul online, printr-o notificare pe adresa de e-mail comenzi@poema.ro pentru a incepe procedura de retur si inlocuire.

3. COMANDA

Cum plasez comanda?

Produsele dorite vor fi selectate in urma vizualizarii paginii de detaliu corespondenta fiecaruia. Dupa alegerea marimii si a culorii dorite, produsul poate fi adaugat in cos prin apasarea butonului “Adauga in cos”.

Dupa adaugarea tuturor produselor dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul “Finalizare comanda”.
Produsele din cosul de cumparaturi si pretul final pot fi vizualizate in partea de sus a paginii (https://poema.ro/checkout/cart). Abia dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului pentru "Termeni si conditii", comanda este trimisa la noi prin apasarea butonului ”Trimite comanda”.

Daca ai ales sa faci plata cu cardul, este necesar sa furnizezi datele solicitate de procesatorul de plati electronice prin card bancar MobilPay agreat de POEMA, care opereaza ca portal securizat de plati.


Cum se foloseste un cupon de reducere?


In partea de sus a paginii "Cos cumparaturi" (https://poema.ro/checkout/cart) gasesti rubrica "Ai un cod de reducere?" in care trebuie sa tastezi codul cuponului de reducere.
Reducerea se aplica automat dupa adaugarea codului corect si apasarea butonului "APLICA REDUCEREA". Apoi finalizeaza comanda apasand butonul “Trimite comanda”.


Pot modifica comanda trimisa?

O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea articolelelor noi sau schimbarea marimii sau a culorii produselor. Pentru adaugarea unor produse noi te rugam sa plasezi o noua comanda.

Daca comanda a fost plasata, poti  modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de e-mail comenzi@poema.ro.

 
Anularea comenzii

Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de e-mail comenzi@poema.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii. In cazul anularii comenzii dupa ce aceasta a fost livrata, costurile de transport vor fi retinute din plata facuta initial.

 

Plata comenzii

Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:

1. Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat.

2. Plata online prin card. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Aceste tranzactii sunt efectuate in conditii de siguranta deplina, in parteneriat cu operatorul MobilPay. Mai multe detalii despre acest serviciu, puteti gasi pe www.mobilpay.ro.

3. Plata prin transfer bancar. Poti plati prin ordin de plata sau transfer bancar (internet banking) in contul RO25BACX0000000327917000 deschis la Unicredit Tiriac Bank. Specificati la detalii plata numarul comenzii dvs, pe care o gasiti in e-mail-ul de confirmare a inregistrarii comenzii.

4. LIVRARE

Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?

Livrarea produselor POEMA se face prin firma de curierat rapid Urgent Cargus. Livrarea comenzii va avea loc la adresa specificata in comanda trimisa.

La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii, a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, te rugam sa anunti de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa comenzi@poema.ro.

Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul POEMA .



In cat timp ajunge comanda?

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii in termen de 1 - 2 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

      In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard. 
      
      Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda curierat rapid.

      Sambata, duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.


Echipa POEMA  iti sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor, la adresa de e-mail comenzi@poema.ro. Inainte de a reclama intarzieri, te rugam sa verifici mai intai daca nu ai primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, te rugam sa contactezi firma de curierat pentru o noua livrare.
Nu in ultimul rand, te rugam sa verifici daca s-a emis un comunicat oficial pe site sau pe pagina Facebook POEMA, care sa vizeze intarzieri de livrare.

Situatii Exceptionale

  • In cazul comenzilor cu mai multe produse, exista posibilitatea ca produsele sa fie expediate din mai multe puncte de livrare. In aceasta situatie, timpul de livrare poate creste cu 1-2 zile lucratoare si veti primi mai multe colete, iar sumele ramburs vor fi corespunzatoare produselor din fiecare colet.
  • Exista situatii in care produsele comandate nu pot fi expediate (lipsa stoc, produs achizitionat in acelasi timp de alt client, produs defect). In aceste situatii, va vom informa in maxim 3 zile lucratoare (prin e-mail) si vom initia imediat rambursarea contravalorii produselor respective, in cazul comenzilor achitate cu cardul.
  • In perioadele de SOLDARI si PROMOTII, pot exista intarzieri de pana la 5 zile lucratoare (fata de timpii standard de mai sus) in procesarea comenzilor si retururilor.



Care este costul transportului?

  • Costul transportului este de 15 Lei pe teritoriul Romaniei, pentru toate comenzile;
  • pentru comenzile expediate in afara Romaniei - costurile expeditiei vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii si vor fi comunicate prin e-mail pentru confirmare inainte de realizarea expeditiei. Durata expeditiei, in acest caz, depinde de termenele firmei de curierat care realizeaza livrarea.


Ce fac daca am primit un produs defect?

Te rugam sa ne contactezi la comenzi@poema.ro in termen de 24 de ore de la livrarea colectului, mentionand comanda si codul produsului defect. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, iti vom inlocui produsul sau iti vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

 

Ce fac daca am primit un produs a carui marime nu corespunde cu cea comandata?

Te rugam sa ne contactezi prin e-mail la adresa comenzi@poema.ro intr-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema.

In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, iti vom inlocui produsul sau iti vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

5. RETUR SI SCHIMB DE PRODUS

In cat timp pot returna un produs?

Poti returna sau inlocui produsele comandate in termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului.

Produsul returnat trebuie sa fie in starea in care a fost primit, fara a fi deteriorat sau purtat, insotit de etichetele originale POEMA si factura in original sau copie, pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.


Cum fac un retur?

Este foarte usor! Ai la dispozitie 2 modalitati de retur:

I. Prin completarea unei cereri de retur direct in Cont Client
Intra in sectiunea Contul meu, apoi in sectiunea Istoric retururi si selecteaza comanda din care face parte produsul pe care doresti sa il returnezi. Comanda este vizibila in aceasta sectiune timp de de 30 zile din momentul in care ai primit coletul.


Selecteaza optiunea "Trimite o cerere de retur" si vei fi redirectionata catre formularul de retur. 
Selecteaza adresa la care doresti sa primesti produsul inlocuit si apoi produsul. Te rugam sa ne completezi motivul returului, procedura de retur (inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii) si in campul "Comentarii" informatii ce tin de marimea dorita. 
In cazul deschiderii unei cereri de returnare a contravalorii te rugam sa completezi codul IBAN, banca si numele proprietarului de cont in campul "Comentarii". 

II. Prin completarea  FORMULARULUI DE RETUR si adaugarea acestuia in coletul cu produsul returnat. 
In cazul in care nu dispui de o imprimanta, salveaza formularul de retur pe calculator, completeaza campurile necesare, salveaza apoi formularul completat si expediaza-l la adresa comenzi@poema.ro. Trimiterea formularului de retur pe e-mail se face inaintea trimiterii coletului cu produsul returnat.

Pasii de retur sunt urmatorii:

Poti returna sau schimba produsele comandate in termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului, urmand pasii urmatori:

1) In cazul schimburilor de produs, este necesar sa plasezi o noua comanda pe site-ul poema.ro pentru produsul dorit, sa completezi in rubrica observatii: "Schimb produs" si sa alegi plata in sistem ramburs, apoi treci la pasul 2; pentru retur mergi direct la pasul 2.

2) Completeaza formularul de retur primit in colet (sau descarca Formular de retur) conform indicatiilor din acesta.

3) Ambaleaza produsul/produsele in conditii cat mai apropiate de cele in care l-ai / le-ai primit si adauga in colet formularul completat anterior. (Formularul de retur se poate trimite completat si prin e-mail, la adresa retur@poema.ro).

4) A. Returneaza produsele GRATUIT, in orice magazin POEMA din tara. Banii vor fi returnati in maxim 14 zile de la receptionarea coletului returnat, in contul IBAN indicat.

         ATENTIE !!!  In perioadele de SOLDARI si PROMOTII, pot exista intarzieri de pana la 5 zile lucratoare (fata de timpii standard de mai sus) in procesarea comenzilor si retururilor.

    B. Apeleaza Urgent Cargus la numarul de telefon 021 9330 valabil pentru Bucuresti sau 021 9282 pentru provincie pentru a face cererea de ridicare a returului.

        Alege serviciul STANDARD, cu PLATA TRANSPORTULUI LA DESTINATAR.

        Trimite coletul la adresa: FABIO COMPROD SRL, Str. Bariera Vilcii, nr. 337G, Craiova, Dolj, C.P. 200716. Tel: 0770 189 007.

        Preda coletul curierului Urgent Cargus si pastreaza chitanta AWB pana la finalizarea returului.

     ATENTIE !!! Daca optezi pentru orice alt serviciu de curierat taxat suplimentar, ne rezervam dreptul de a-ti factura suma respectiva sau de a refuza coletul.

5) In maxim 14 zile de la receptionarea coletului returnat vei primi contravaloarea produselor in contul IBAN indicat in formularul de retur. 

    ATENTIE !!!   In perioadele de SOLDARI si PROMOTII, pot exista intarzieri de pana la 5 zile lucratoare (fata de timpii standard de mai sus) in procesarea comenzilor si retururilor.

                   In cazul schimburilor de produs, expedierea produsului dorit se face doar dupa primirea coletului cu produsul returnat. Expedierea produselor solicitate se face in maxim 5 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea acestora.

    Tariful pentru retur este de 15 lei, suma ce va fi scazuta din suma rambursata in contul IBAN. Tariful de 15 lei este valabil doar pentru expeditiile cu plata la DESTINATAR (FABIO COMPROD SRL).

    Tariful pentru schimbul de produs este de 30 lei.

    Taxa de transport achitata initial de catre clienti nu se ramburseaza!

    ATENTIE !!! In cazul in care taxa de transport se achita de catre EXPEDITOR, aceasta nu va fi rambursata!

Conditii de retur:

- Asigura-te ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare, trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de bonul fiscal sau factura de vanzare.
  Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.
- Completeaza formularul de retur si pune-l in cutie alaturi de factura si produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
- Impacheteaza produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, te rugam sa le ambalezi intr-un mod asemanator, pentru a te asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.
- Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE MASTILE SI COSTUMELE DE BAIE CARE NU PREZINTA SIGILIUL. 

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.
Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat rapid.

Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil printr-un email la adresa comenzi@poema.ro, pentru a remedia aceasta neplacere.

Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de POEMA.