PLATA, LIVRARE & RETUR

1. PLATA

Preturile prezentate includ TVA (19%).

Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga, cand este cazul, si costurile de livrare.

Plata se poate face:

  • in numerar, la livrare (sistem ramburs);

  • online, prin card. Procesatorul nostru de plati este MobilPay;

  • prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati si un reprezentant al S.C. Fabio Comprod S.R.L. se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore in functie de procesarea platii intre bancile implicate.

2. LIVRARE

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii, in termen de 1-2 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor, exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard.

  • Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda, prin curierat rapid.

  • Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.

Pret transport:

  • Transport GRATUIT pentu orice comanda

3. RETURUL SI SCHIMBUL DE PRODUSE

Poti returna sau schimba produsele comandate in termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului, urmand pasii urmatori:

1) Completeaza formularul de retur primit in colet (descarca Formularul de retur) conform indicatiilor din acesta.

2) Ambaleaza produsul/produsele in conditii cat mai apropiate de cele in care l-ai / le-ai primit si adauga in colet formularul completat anterior. (Formularul de retur se poate trimite completat si prin e-mail, la adresa retur@poema.ro).

3) A. Returneaza produsele GRATUIT, in orice magazin POEMA din tara. Banii vor fi returnati in 24H lucratoare de la procesarea returului, in contul IBAN indicat.

    B. Apeleaza Urgent Cargus la numarul de telefon 021 9330 valabil pentru Bucuresti sau 021 9282 pentru provincie pentru a face cererea de ridicare a returului.

        Alege serviciul STANDARD, cu PLATA TRANSPORTULUI LA DESTINATAR.

        Trimite coletul la adresa: FABIO COMPROD SRL, Str. Bariera Vilcii, nr. 337G, Craiova, Dolj, C.P. 200716. Tel: 0770 189 007.

     ATENTIE !!! Daca optezi pentru orice alt serviciu de curierat taxat suplimentar, ne rezervam dreptul de a-ti factura suma respectiva sau de a refuza coletul.

4) Preda coletul curierului Urgent Cargus si pastreaza chitanta AWB pana la finalizarea returului.

5) In 24H lucratoare de la procesarea returului vei primi contravaloarea produselor in contul IBAN indicat in formularul de retur. 

    In cazul schimburilor de produs, durata de expediere pentru produsele solicitate este de pana la 5 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea acestora.

    Tariful pentru retur este de 10 lei, suma ce va fi scazuta din suma rambursata in contul IBAN.

    Tariful pentru schimb de produs este 20 lei, suma ce va fi achitata in sistem ramburs la primirea coletului cu produsul inlocuit.


Conditii de retur:

- Asigura-te ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare, trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de bonul fiscal sau factura de vanzare.
  Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.
- Completeaza formularul de retur si pune-l in cutie alaturi de factura si produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
- Impacheteaza produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, te rugam sa le ambalezi intr-un mod asemanator, pentru a te asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.
- Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE costumele de baie care nu prezinta sigiliul. 

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.
Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat rapid.

Daca ai primit alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil printr-un email la adresa comenzi@poema.ro, pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de POEMA.